بي تو              

Saturday, November 8, 2008

نامه‌‌ای سرگشاده به پرزیدنت اوباما

بسم‌الله الکیظ بسم‌الله الغیظ بسم‌الله الامر

برادر حسین با نام و یاد الله نامه‌ام را شروع کردم تا به‌‌خاطرت آورم خدای احد و واحدی که به ناز 60اش همیشه نازیده‌ایم و با زیبایی‌های‌اش همیشه رقصیده‌ایم...

برادر مسلمان‌ام به نام الله‌ای آغاز کردم که تمام الهه‌گان ریز و درشت را توی جیب پنجم‌اش جای می‌دهد...

برادر حسین وقتی دیدم هم‌‌وطنان کنیایی‌ات با شور حسینی پرچم امریکا را به‌روی شانه‌های خویش افکنده‌اند و با ذکر جمیل حسین حسین آقامان را صدا می‌زنند در عرش کبریایی سیر می‌کردم.

برادرحسین وقتی دیدم در خاک برادر ارنست...در شهر شیکاگو...بی‌آن‌که نام آن مرد شکارچی را بیاوری و کنایه به بانو سارای شکارچی بزنی فقط به صرف فعل خواستن روی آوردی...پریدم و سیلیکون‌‌های لامپ‌تصویر تله‌ویزیون‌ام را هزاران بار بوسه زدم...

برادرحسین من هم می‌خواهم...ما همه می‌خواهیم...یس وی‌ کن...

برادر حسین ام‌شب در نماز جمکران خویش که هر شب می‌خوانم...و پس از هر نافله...تو را یاد کردم...دی‌شب نام زیبای‌ات را میان چهل مومن آوردم و چون راستش جا کم آوردم مجبور شدم یک‌شب...فقط محض رفاقت‌مان یک شب نام آقای خود را بیرون بکشم و نام تو را جای بدهم...می‌بینی دست دوستی را که به سوی‌ات دراز کرده‌ام؟

حسین‌ جان بیا..دست در دست هم دهیم تا هرچه جیره‌خوار صهیونیسم بین‌الملل را به خاک مذلت بنشانیم...

برادر حسین هیچ غصه‌ات مباد که اگر درست فردای ایلکشنی‌ات دو درصد ارزش سهام وال استریت باز سقوط کرد...وقت زیاد است...برادر جان...برای‌ات یک دوره از کتاب‌های «اقتصاد توحیدی» را پست خواهم کرد تا عمق فاجعه‌ی جایزه‌ی نوبل صهیونیستی را به‌تر درک کنی و ببینی حق چه‌ عزیزان‌ای از جمله تئوریسن‌ اقتصاد توحیدی و نیز بزرگ‌مردی مانند «میر کوپن» که از قضا هم‌نام خود توست ضایع کرده اند و خودت از نزدیک حسش کنی...

برادر حسین...مدل حکومت امام زمانی آن‌قدر امتحان-شده‌ است که سی‌سال آزگار است بدون هیچ برنامه‌ریزی خاصی توانسته‌ایم قله‌های ترقی و خودکفایی را طی کنیم...


برادر حسین اقتصاد در گردش گروه القاعده فکر کردی چه‌گونه است؟ سیستم مبادلات ارزی و جابه‌جایی پول‌های‌شان همه از طریق مدل قدیمی حواله‌های بانکی‌ست که آن‌قدر تو به تو و کلاف‌در‌هم است که محال است سرشاخه را به‌این راحتی‌ها شناسایی کنی...

برادر حسین تو را به مراسم پر فیض دعای زیارت عاشورا دعوت می‌کنم تا بدانی وقتی می‌گوییم:

سلم‌ٌ لمن سالمکم آقا...حرب‌ٌ لمن حاربکم آقا یعنی چه...