بي تو              

Friday, July 24, 2009

انحصارطلبي دموكراتيك؟

داش پيام! از حالت داريوش خرسند نشدي كه چه‌را از انحصارطلبي در اعتصاب غذاي گنجي گلايه كرده است؟...خب به خاطر هم‌چين كس‌مغزي‌هاست برادر...سواي از كارت دعوت‌هاي‌اش براي آن گروه‌هايي كه حساسيت برانگيز نباشند...(به اين مي‌گويند: درايت دموقراتيق)...گنجي به خودش اجازه مي‌دهد كه جاي همه فكر كند...به خودش اجازه مي‌دهد برائت بجويد جاي همه از هرگونه تحريم ايران...او مي‌گويد:

جمع حاضر در اين اعتصاب غذا مخالف هرگونه حمله نظامی به ايران و تحريم عليه اين کشور است.


فقط نمي‌دانم چه‌طور زير بار رفت تا از رسانه‌ي امپرياليسم (VOA) براي بيان اعتراض‌هاي دموكراتيك‌اش بارها و بارها بهره بجويد...

يك‌بار ديگر يادداشت داريوش را بخوان:

اخیرا در سایت فارسی بی بی سی مطلبی منتشر شده است که در بخشی از آن به نادرست به حمایت من از برنامه اعتصاب غذای آقای گنجی در مقابل سازمان ملل اشاره شده است. با توجه به سابقه بی بی سی، انتشار این خبر بدون تایید از سوی منبعی موثق باعث تعجب من شد. لذا از شما می خواهم نسبت به تصحیح آن و درج توضیحات ذیل اقدام نمایید: در طی تماس هایی که آقای گنجی و همکاران ایشان با من داشتند، برای شرکت در این برنامه از من دعوت شد. با توجه به اینکه از افراد و گروه های خاص به صورت انحصاری برای شرکت در برنامه اعتصاب غذای آقای گنجی دعوت به عمل آمده بود، من به این اصل اشاره کردم که به حرکت های جمع گرایانه، دموکراتیک و در راستای حقوق بشر معتقدم و نه حرکت های انحصارگرایانه و متکی به فرد؛ چرا که عمیقا و قلبا اینگونه برخورد فردی را الگوی مناسبی در جهت پیشرفت منافع میهنم نمی دانم.