بي تو              

Monday, August 13, 2007

tarjomeie ghalat e to be or not to be

خبرنگار حرفه‎ای (مثلاً خبرنگار بی‎بی‎سی یا هر رسانه دیگر) وقتی با کسی مصاحبه می‎کند نمی‎گوید این نویسنده، این فوتبالیست، این هنرپیشه، این سیاستمدار، چون مسلمان است نباید باهاش مصاحبه کرد. نمی‎گوید این چون عرب است، این چون شیعه است، این چون همجنس‎گرا است، این چون چپی است و... نباید باهاش مصاحبه کرد.

آقاي مرتضاييان آبکنار آن‌سال‌ هم که کورش اسدي را نقد مي‌کرديد و سراغ نقد شخصيت‌ ايشان به جاي نقد نوشته‌هاشان رفته بوديد با همين ذهنيت قلابي و کثيف مميزان و بازجوها ، ‌قلم ‌مي‌زديد...کمي به عقب برگرديد متوجه خواهيد شد که با وجود اشخاصي که ذهنيت آن سال شما را دارند ، که اتفاقاً‌ خيلي هم روشن‌فکر مانده‌ايد تا به ام‌روز، درست با همان چارچوب عقيدتي ، هرگونه فکر و انديشه‌اي زير تيغ سلاخي مي‌رود...پس بايد مراقب باشيم آتو دست امثال شما ندهيم...بد مي‌نويسم؟...
خوش‌بختانه رفيق شفيق‌تان به فاصلهء دو سه روز ، آن يادداشت را که هرگونه توصيف کثيف-اي بود عليه کورش اسدي ، به مفهوم نقد ، از روي سايت برداشتند...اما دقت کنيد اين جسارت دروغين امثال شما جز خسارت چيزي عايد ما بي‌حمايت‌ها نمي‌شود...بدانيد در پس اين ‌نگاه پيراسته کثيف‌ترين نيات شاه‌عباس‌اي نهفته است...به‌ياد آريد ،‌ شاه‌عباس ، را که چه‌گونه در پوستين نقطويان فروشد و درحلقه‌شان نفوذ کرد و با جمع آوردن ايشان در روزي خجسته به قلع و قمع يک‌باره‌شان كمر بست.

با همين معرفي‌ها هم کتابي سوزانده مي‌شود...
.
.
.
هنوز براي من ، شرافت و قلم مسعود بهنود ، اميد اين‌ روزهاي من است…شما را نمي‌دانم
.
.
.
destiny / Anathema

,I tried to murder the lonely
.Contemplate our mortality
,Into infinity
Frozen memory
,Wipe the tears from yesterday
,A time for change
.take the pain away

,Angel, my destiny
?Can you feel me