بي تو              

Thursday, September 27, 2007

بار الها

...و زمان نصب نرم‌افزار وورد ،‌ غلط املايي فارسي را تيک نمي‌زني ولي مي‌بيني سر لغات انگليسي خود auto correct بدون حتا اذن لغت ديگري نزديک به حروف اين لغت خودم را جا مي‌دهد و من يک پست بالا مي‌روم و مي‌بينم: Sony Ericsson مرا Sony Erickson نوشته‌است.

کاش آدمي هم امکان تنظيمات ساده داشت و option-اش دم دست بود و مثلاً روي صرفه‌جويي در نور روز تنظيم مي‌شد تا روزها بي‌خودي نورافشاني نکند و بيش‌تر از نورهاي اطراف بهره ببرد...کاش مي‌شد آدمي هم Cyber Shot باشد و در وضعيت لرزش نيز عکس‌هاي شفاف از اطرافيان خود مي‌گرفت...کاش مي‌شد joy stick (مکان‌نما) گوشي را به يک‌ضرب ميان‌بر record کرد و صداها را با تمام ناخالصي‌ها ضبط کرد طوري که بعداً‌ نتوان دبه درآورد...کاش من يک گوشي خوش‌دست ، tuner دار بودم و هميشه توي بغل يک خانوم خوش‌گل مي‌آرميدم که با من اس‌.ام.‌اس بازي مي‌کرد و براي معشوق جديدش کلمات سرکاري مي‌فرستاد. کاش من گوشي N.E.C مي‌شدم و مي‌توانستم دو تا سيم‌کارت را هم support کنم...کاش من آن گوشي لگن بودم که توي دهات و در کورترين نقطه‌ها هم آنتن مي‌داد...کاش من خط 912 بودم و مي‌توانستم قدرت‌ام را با آنتن‌دهي به ايران‌سل نشان دهم.