بي تو              

Tuesday, September 25, 2007

horoscope

پر رنگ‌ها به شدت نزديک به خلقياتم و رنگ‌هاي آبي به خنده‌ام مي‌اندازد...چون به هيچ‌وجه خود را شبيه آن نمي‌دانم...شايد کسي ديگر غير خودم قبول کند...ولي خودم نه...

@
مي‌گويد تحت تأثير رنگ‌اي هستم که در ماه‌اش متولد شده‌ام.

متولدین تیر : خاکستری .
تیرگی رنگ درونی متولد تیر سبب می شود که گاهی اوقات بداخلاق شود. چنانچه از کسی ساعت را پرسیدید و با اخم جواب داد ٬ یا در سر میز غذا از کسی نمکدان خواستید و با عصبانیت به شما پرخاش کرد احتمالا او یک متولد تیر است که دوباره دچار بدخلقی شده و از زمین و زمان بیزار است . در این حالت فکر نکنید که از دست شما عصبانی است بلکه او از دنیا ناامید شده است . این حالت او موقتی و گذراست و فورا به همان آدم دلنشین همیشگی تبدیل می شود . متولد تیر همچنین قوه تخیل پرقدرت خود را به خوبی تحت کنترل دارد و تمام حالات درونی خود و دیگران را فورا دریافت کرده و در حافظه قوی خود ثبت می کند.
.
.
.
@
خصوصيات‌ام را اين ماه نشان مي‌دهد.

تير

يعني: بالغ طبيعت
سمبل:خرچنگ
عنصر وجود: آب
شعار: من احساس مي‌کنم
سنگ خوش يمن:مرواريد ( چرند است )
سيّاره: ماه (از ماه اتفاقاً متنفرم.)
فلّز وجود: نقره (خب اگر اين مي‌گويد لابد درست است؟!)
شخصيّت: کاردينال
رنگ محبوب: آبي و سبز
تأثير پذير ، حسّاس ، راهنما ، تعيين‌کننده خط مشي

مشخصات کلي متولدين تيرماه:

خيلي حسّاس ، سريع الانتقال ، رويايي ، عاشق خانه و خانواده ، منزوي ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه‌مند به کشاورزي ، گاهي آرام و گاهي طوفاني ، خجالتي ، بسيار با سليقه و شيک پوش ، پشتيبان اقوام ، داراي قويترين احساسات ، بهترين آشپز ، علاقه زياد به گل ، داراي حس پدرانه يا مادرانه ، با وفا ، رفيق باز ، صرفه جو و اقتصادي ، محتاج به کمک ديگران ، پر محبّت ، مطيع همسر ، تا حدودي خسيس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتي ، در آشتي پيشقدم نمي شود ، همسري با وفا ، غمگين در روزهاي ابري ، گاهي خوب و گاهي بد ، خيالاتي ، عاشق عتيقه و اشياء کهنه ، اهل تدارک و آذوقه ، ماديّگرا و پول پرست ، رک گو ، خودخواه و مغرور ، تا حدودي سطحي نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زياد به مادر ، عاشق تعريف و تمجيد ، مهمان نواز عالي . خيلي ظريف ، شکيبا ، صميمي ، محافظه کار ، اهل ريسک نيست ، ميهن پرست ، انتقامجو ، وسواسي ، رئوف و مهربان .


مرد متولد تير

اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازي بچه‌ها، کمي بخيل و پول دوست، او بدون شک استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در کوتاهترين جملات بيان کند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لاک خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.
.
.
.
@
از ابتداي نام‌ام اين خصوصيات مشخص مي‌شود.

ع : بلند مرتبه، پر گذشت، خوش اخلاق ، بخشنده ، مقرراتی و گاهی بسیار خشک است. در دوستی با دیگران پاینده و ثابت قدم و نسبت به مسائل آنان ، بسیار متعصب است . معمولاً اول زندگی اش سختی و رنـج بسیار می کشد ، اما به مرور به راحتی و رفاه می رسد.
.
.
.
@
در اين سال به دنيا آمده‌ام.

موجودي خوش خط و خال
اژدها سرشار از نيرو و شور نشاط زندگي است و تا هنگامي که جان در بدن دارد، از پستي، ناجوانمردي، دورويي و شايعه پردازي فاصله مي گيرد و در وجود او نشاني از حيله گري و دسيسه پردازي يافت نمي شود؛ با اين حال، او به بي آلايشي و معصوميت خوک نيست؛ افزون بر اين، به سادگي فريب مي خورد، ولي در عين حال، شهامت پذيرش اشتباه و اعتراف به آن را دارد.

اژدها غالباً خود را در بدترين شرايط و موقعيت ها قرار مي دهد. او آرمان خواه و کمال گرا به معني واقعي است، به همين علت هميشه طالب بهترين هاست. توقع او از خود و ديگران بيش از حد معقول است. وي از ديگران انتظار زيادي دارد و در برابر، انتظارات ديگران را تا حد امکان بر آورده مي کند.

اژدها بد خلق، سرکش، لجوج، سرسخت و حاضر جواب است و اغلب بي انديشه سخن مي گويد. اما به رغم اين ويژگي ها، سخنان و پندهاي او بسيار با ارزش است. مردم به گفته هاي او گوش فرا مي دهند و در حقيقت نفودش بر آنان غير قابل انکار است.

اژدها موجودي مغرور ، پر شور و عجول است که به سادگي عنان اختيار از کفش رها مي شود . او با استعداد ،با هوش، با اراده و بخشنده است و از عهده انجام هر کاري به خوبي بر مي آيد و تا لحظه مرگ هرگز محتاج ديگران نخواهد شد.

اژدها در تمام عرصه هاي هنري، مذهبي، نظامي ، پزشکي ، يا سياسي مي درخشد و کامياب مي شود. اژدها مي تواند خود را وقف اهداف و کارهاي با ارزش و بزرگ کند. اين اهداف ــ هر چه که باشد ـــ او مي تواند پايان کار را بسنجد/ احتمال دارد استعداد و توانايي اژدها در راه هاي نادرست به کار افتد و در اعمال خلاف نيز سر آمد ديگران شود.

اژدها محبوب خاص و عام است؛ اما خود کمتر به کسي دل مي بندد. و هرگز در گير ماجراهاي عاشقانه نمي شود و طعم تلخ ناکامي را نمي چشد؛ بلکه اوست که هميشه ديگران را ناکام مي گذارد؛ طوري که اغلب زنان متولد اين سال خاطر خواه ها و خواستگران زيادي دارند.

متولدان سال اژدها در اوان جواني ازدواج نمي کنند و حتي برخي از آنان تا آخر عمر مجرد مي مانند ؛ چرا که تنهايي و انزوا طلبي را دوست دارند . حتي مي توان گفت از تنها بودن لذت مي برند.

اژدها و موش مي توانند رابطه خوبي داشته باشند؛ زيرا موش مهربان اين توانايي را دارد که هر چه اژدها از دست داده ـــ حتي اگرکم اهميت باشد ـــ دوباره به دست آورد. اين رابطه براي موش هم خالي از فايده نيست؛ حال آن که اژدها نيز از روحيه جست و جو گر و پول پرست موش بهره کافي مي برد.

رابطه اژدها و مار نيزبه همين شکل است و شوخ طبعي مار ، عامل باز دارنده اي است که جلوي خودپسندي و غرور اژدها را مي گيرد. آقاي اژدها هميشه مجذوب زيبايي خانم مار شده ، در دام او گرفتار مي شود. و اگر همسرش باشد، بيش از اندازه به وجود او افتخار مي کند.

خروس مغرور و خودستا هم به آساني با با اژدها کنار مي آيد و ضمن لذت بردن از موفقيت هاي اژدها، در آنها سهيم مي شود.

ميمون چه در کسب و کار و چه در عشق ،مي واند خلا شخصيت اژدها را پر کند؛ زيرا حيله گري ميمون و قدرت اژدها، کامل کننده يکديگرند و اين حقيقتي است که تنها ميمون از آن مطلع است . جالب است بدانيد که فقط متولدان سال ميمون مي توانند اژدها را بفريبند.

رابطه اژدها و ببر به ندرت ممکن است قرين آرامش باشد. اژدها بيش از همه بايد از سگ ها حذر کند زيرا سگ ، بدبين و بسيار واقع گراست و هرگز نمي تواند به اژدها اعتماد کند.

اژدها در دوران کودکي ممکن است به مشکلات مختصري دچار شود که سبب ساز آن ، انتظار بيش از حد او از اطرافيانش است؛ ولي روحيه هنري اژدها در دوران دوم زندگيش باعث ايجاد مشکلاتي مي شود.

با اين که برتري و غرور اژدها نسبت به اطرافيانش کاملا محسوس است، گاهي احساس مي کند که ديگران درکش نکرده ؛ به گوهر وجودش پي نبرده ايد حال آنکه ديگران همواره تحسينش مي کنند.

هر چقدر ناراحتي هاي اژدها در زندگي ناچيز است به همان اندازه موفقيت هايش بزرگ مي باشد.

هر چه اژدها سخت گير تر و پر توقع تر باشد، به همان نسبت ناخرسندتر است؛ در هر صورت ، اژدها موجودي شاد و خوشحال است و اين روحيه در دوره کهن سالي، موفقيت او را در رسيدن به اهدافش تضمين مي کند.

اژدها نماد بخت و اقبال است و در طالع بيني ، بهترين نماد براي زندگي، رشد و ترقي به شمار مي رود . براي مردم خاور دور اژدها نشانه تندرستي، بزرگواري، نجابت،‌هماهنگي و طول عمر است.

با اين وصف ، از روي ديگر سکه غافل نشويد. اگر چه خير و برکت اژدها از ساير نمادها بيشتر است؛ اما نبايد فراموش کرد که هر چيزي ممکن است نوعي نيرنگ و فريب باشد؛ اما چه توان کرد، اژدهاي افسانه اي شما را مجبور مي کند که به او اطمينان و اعتماد کامل پيدا کنيد.

او هميشه در اوج است و مي درخشد ؛ اما درخشش او کاملا سطحي است. او خودش هم واقعا نمي داند چگونه چشم ها را خيره مي کند و اين نشان مي دهد که قدرت او غير واقعي است.

اژدها در واقع شخصيتي ساختگي و دروغين و حيواني است که فقط براي کرناوال ها و نمايش ها آراسته مي شود و کار آيي ديگري ندارد. اژدها ظاهري قدرتمند اما باطني خونسرد دارد. او مي تواند از دهان خود آب، آتش يا حتي طلا بيرون بريزد؛ اما وقتي جشن تمام مي شود؛ او را مي سوزانيم سپس اژدها در زمان مقتضي، دوباره مانند ققنوس از ميان خاکستر وجود خويش سر بلند مي کند. با اين اوصاف، خودتان قضازت کنيد که آيا مي توان به راستي به او اعتماد کرد؟
.
.
.
حالا شما همهء اين‌ها را به هم بچسبانيد و ببينيد چند هيولايي از من ساخته مي‌شود.