بي تو              

Saturday, December 15, 2007

گالوپفاركتوس


بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی مؤسسه معتبر گالوپ...وب‌لاگ خروس‌خون از میان شش میلیارد وب‌لاگ در چارگوشه‌ی گیتی ربطه‌ی نخست را در شاخه‌ی بی‌ربط‌نویسی آورده‌است...ضمن برشمردن نتایج جالب توجه دیگر این نظرسنجی ، از بنیاد فرهنگی صهیونیسم مستقر در سازمان دیده‌بان حقوق‌بشر کمال سپاس دارم که بنده‌نوازی خود را به حد اعلا رساندند و قول برنده شدن در وب‌لاگ دوی‌چه‌وللللله را داده‌اند...

وب‌لاگ خروس‌خون بر اساس آخرین آمار ، در چند گروه سنی مختلف مخاطب داشته‌است که تأثیرات آن بر خواننده‌گان‌اش را به‌طور فهرست‌وار در ادامه تقدیم حضورتان می‌شود:

بیش‌تر مخاطبان وب‌لاگ میان پیرمردان و زنان زیر بیست‌سال بوده است.

75.3% زنان بیوه ،‌وب‌لاگ را خنک و لوس برشمرده‌اند.

61.7% پسربچه‌های زیر شصت‌سال آن‌را با بازی آتاری مقایسه کرده‌اند.

99.4% دارای مشکل نگارشی دانسته‌اند.

1.99% نویسنده‌ی وب‌لاگ را شخصی خجالتی تصور کرده‌اند.

99.1% شغل نویسنده را علافی برشمرده‌اند.

20% سکته‌ای داشته است.

30% واریز پا...

40% شاش‌بند

50% قفل‌شدن فک به دلیل قهقهه‌ی بسیار زیاد.

60% انجماد زیر 40 درجه که منجر به فریز ایشان شده‌است...به دلیل یخ و خنک بودن وب‌لاگ.

70% تصعید ، به دلیل شدت حرارت پست‌های وب‌لاگ...که 20% این افراد کماکان در وضعیت بخار خواننده‌ی وب‌لاگ هستند.

44.44% زنان با خواندن وب‌لاگ حس خودکشی در آنان تقویت شده‌است که 22.22% آن‌ها اقدام ناموفق و 11.11% ایشان اقدام موفق داشته‌اند...همین‌جا به خانواده‌های آن درگذشته‌گان تسلیت عرض می‌نمایم.

30% زنان شصت‌ساله با خواندن برخی پست‌ها پس از سال‌ها یائسه‌گی دوباره رگل شده‌اند.

25% خواننده‌گان زیر 20 سال به پدرشان گفته‌اند: مامان من اسباب‌بازی می‌خوام. 52% از این 25% به مادرشان گفته‌اند: بابا من اسباب‌بازی می‌خوام.

برخی دیگر نظرسنجی‌های این مؤسسه‌ی وابسته به بنیاد یهود، به دلیل گه‌گیجه‌های فلسفی-اونتولژیک، گه به هم ور شده‌است...مثلاً از همه مهم‌تر این نظرسنجی میزان عاشقیت خواننده‌گان وب‌لاگ به نویسنده‌ی مذکور در این نظرسنجی گم‌وگور شده‌است.
.
.
.
به زودی مصاحبه‌ای كه مجله‌ی معتبر وگ( قورباغه) با نويسنده‌ی اين وب‌لاگ داشته است را به سمع و نظر خواننده‌گان در فرصت‌های آتی خواهیم رساند.