بي تو              

Monday, March 10, 2008

متن کامل بیانات خودم



بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


قُلْ يَأَيهَا الْكفِرُونَ(1)لا أَعْبُدُ مَا تَعْبُدُونَ(2) وَ لا أَنتُمْ عَبِدُونَ مَا أَعْبُدُ(3) وَ لا أَنَا عَابِدٌ مَّا عَبَدتمْ(4) وَ لا أَنتُمْ عَبِدُونَ مَا أَعْبُدُ(5) لَكمْ دِينُكُمْ وَ لىَ دِينِ(6)


بِسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


و اعتصموا بجبل الله جميعا و لا تفرقوا واذكروا نعمه الله عليكم ،اذا كنتم اَعداء فالف بين قلوبكم فأصبحتم بنعمته اخوانا...



در آستانه فصلی نو به فضل پروردگار و وجود انفس قدسی جوانان مومن رایحه خوش عطر شابدولعظیمی ، ایران به مقام شامخ هسته ای دست یافت و توانست بدون دست نیاز به سوی کفار از هرگونه وابستگی رها شود و یکی از ده قدرت برتر دنیا خودش را به حساب رکورهای گینس وارد کند...من بسیار خرسندم که بالاخره برادر حرف شنوی عزیزم محمود آن قدر کله شقی کرد تا توانست حق ما را بگیرد...حالا یک عده برای خود نشسته اند و ما را تحریم می کنند...خب بکنند...کس عمه شان...بنده به فضل پروردگار امروز کیک هسته ای خود را چارقاچ می کنم تا ببینید آدم یک گهی می خورد تا ته اش می خورد...بنده به فضل پروردگار و به دلایل مشغلات شخصی و برای مدتی استراحت از مقام عظمای قائم مقامی کناره می کشم و به فرمودهء امام قدس الله نفسه ذکیه یک رهبر آماده باید یک گوشه بنشیند و بگوید لنگش کن...به همین دلیل در مدتی که نیستم در بارگاه ملکوتی خود شما فرزندان عزیزم را به بار عام فرا می خوانم تا در چت روم هایی که بدین منظور اتخاذ شده است مراتب دوستی و مودت خود به رهبر گرانقدر خویش را برسانید و حداقل ماهی 30 بار جهت رهنود حضور به من رسانید..
فرزندان من به فضل پروردگار دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند حتی اگر من مدتی نباشم...این نشد یک کوفت دیگر...