بي تو              

Saturday, September 20, 2008

Junky love

اگر روزی روزگاری کسی از من بپرسد چه‌طور امورات خود را می‌گذرانی به او می‌گویم: با چیزهای خوب. خبرهای مشدی. لواشک و تمرهندی و نشستن پای کانال E! و احیاء گرفتن و شنیدن «بک یا الله» با صدای حضرت اه‌ی‌می واین‌هاوس.
.
.
.
پسرم مارشال ، پسرم امی‌نم:

دبی نل‌سون ، مادر امی‌نم ، با یادآوری خاطرات خود می‌خواهد بگوید چه‌را به خاطر داشتن لحظات خوبی در زنده‌گی‌شان برای فرزندش دروغ بافته است. آیا او باید از قرص و الکل به فرزندش می‌گفت؟ شاید خود امی‌نم با خواندن این خاطرات تصویری که از او در ترانه‌ی "My Name Is" ساخته است ، دوباره‌خوانی کند:

Ninety nine percent of my life I was lied to
I just found out my mom does more dope than I do

به‌راستی امی‌نم راجع به مادرش بی‌انصافی کرده‌است؟
.
.
.
خانم جی کی رولینگ یک میلیون دلار به حزب کارگر بریتانیا کمک کرد تا با فقر کودکان مبارزه شود
.
.
.
وقتی فهمیدم نوئل گلگر به اه‌ی‌می واین‌هاوس توپیده و مستقیماً یک جانکی گفته‌است...خون خون‌ام را می‌‌خورد. گیتاریست 41 ساله «او-اسیس» که خودش سال 99 ترک کرده‌است وقتی می‌گوید اه‌ی‌می از کرک-کوکائین و هروئین‌ای مصرف می‌کند درواقع مصرف دوای این دختر 25 ساله را (با تمسخر) به خاطر داشتن آلبوم‌هایی در صدر جدول می‌داند. و اضافه می‌کند که مردمی چون اه‌ی‌می هیچ افتخاری ندارند.
آقای گیتاریست ضمن مقادیر معتنابهی فحش‌های بی‌ناموسی، می‌گوید:

پیغام من به او این است : برو یکی دیگر ضبط کن ، یا این‌که می‌خواهی انقدر به این مغز کوچک جزغاله‌ات فشار بیاوری که درست و حسابی یک هروئینی بشوی؟...

نوئل معتقد است که هیچ‌کس با rehab آدم نمی‌شود. و کنایه به ترانه‌ای به همین نام به اه‌ی‌می می‌زند که یعنی نه بابا این خبرها هم نی‌ست.

چه بگویم؟ ما که از دل اه‌ی‌می خبر نداریم؟ شاید تقصیر پارتنرش هم هست که دوتایی برای هم تزریق می‌کنند. اما این‌ها به ما ربطی ندارد...مهم این است که حتی وقتی دافی در سبک اه‌ی‌می می‌خواند حسابی می‌ترکاند.