بي تو              

Thursday, August 20, 2009

نكته

يك توضيح به شما بده‌كارم:

اين وب‌لاگ ابدا يك وب‌لاگ مخاطب‌پسند با حالات و نوشته‌هاي مأنوس شما ني‌ست...پس لطفاً اگر به گمان‌تان چرند مي‌رسد تا جايي‌كه مي‌توانيد وقت شريف خود را تلف مطالعه آن نكنيد...من براي كلمه كلمه‌ام...براي گزينه‌ها و گزيده‌هاي‌ام دليل موجه خودم را دارم...من نه ابدا به لايه‌هاي زيرين جامعه‌ام كاري دارم و نه از جنس نوشتار معمول و مأنوس خوش‌ام مي‌آيد...اگر اهل انديشه نيستيد...اگر به دنبال راه‌ حل هستيد...اگر به دنبال تحليل هستيد...اگر به دنبال چشم‌انداز هستيد...اگر به دنبال وقت گذراني هستيد...اگر به دنبال عشق‌بازي با كلمات هستيد...اگر به دنبال حتي يافتن يك آدم و يا يك حيوان خوش‌نام و جذاب هستيد...اگر به دنبال ذره‌اي كنج‌كاوي براي فهميدن حتي يك سطر ناقابل از اين وب‌لاگ هستيد...با عرض معذرت بايد بنويسم كه وقت شريف خود را تلف كرده‌ايد...بنده ، يعني نويسنده اين وب‌لاگ ، بيش از زبان مادري‌م علاقه‌مند فرهنگ و زبان انگلوساكسون هستم...من نه هيچ علاقه‌اي به ايران و نه ايراني دارم...من فقط علاقه به آدمي‌زاد دارم...همين و بس...