بي تو              

Monday, April 28, 2008

جیم مثل مطلب جنجالی یا من از انقلاب می‌هراسم چون تو بی‌رحمی...


انقلاب مثل لخت شدن توی عزاست...
انقلاب مثل صد لا پوشیدن وسط سکسه...
انقلاب مثل تیر کمون مگسی وسط هزارتا کاتیوشاست...
انقلاب مثل بازی شطرنج تو استادیوم صدهزار نفریه...

من که با هزار بدبختی زمانی‌که این‌جا بیابون بود واسه خودم خونه با وام بنی‌صدر خریدم...مطمئنم حالا که بالاشهری شده‌م...به صدقه سری رشد شهر...صد در صد مورد خشم و غضب انقلابیون قرار خواهم گرفت...به من خواهند گفت: مال مردم خور...به من خواهند گفت: بچه اعیون شکم سیر...

انقلاب مثل کشتی گرفتن با زره‌ فولادیه...
انقلاب باز شدن میخونه‌ها نه برای رسم رفاقت که برای قالب کردن شراب‌های تقلبی و کور کردن هم‌‌دیگه‌س...
انقلاب یعنی تحلیل‌های صد در صد سیاسی بهارلو...
انقلاب یعنی بازگشت غیورمندانه ضیا آتابای به شبکه مرحوم خلد آشیان "ان آی تی وی"...