بي تو              

Wednesday, April 23, 2008

عجله کار شیطان است...چیزی به مطلب جنجالی نمانده است...دندان روی جگر بگذارید

تقدیم به برادر همسنگرم آقای صفار ارشاد.

برادر جان خودت که خوب مرا می‌شناسی؟...من نه سر پیازم نه...ون سیر...من فقط یک کمی نیاز به راه‌نمایی مشفقانه دارم تا بتوانم مقش‌هام را خوب بنویسم...شنوایی من مشکلی ندارد...مشکل تنبلی چشم هم که ندارم...فقط یک مشت ...س‌مشنگ که می‌بینم از وضعیت ...ان‌سور گلایه دارند نمی‌دانم چه‌را یک‌هو ...ون‌خارش می‌گیرم و ...ایه‌های‌م به این‌جور سخنان حساسیت نشان دهد...ابتدا پوست‌اش مثل وقتی‌که حسابی ...لق بزنی و خبری نشود هی داغ می‌کند و رنگ‌اش مثل آدمی که بخواهد خفه بشود گلی کبود می‌شود و رگ غیرت‌اش ورقلنبیده می‌شود...بس‌که اصطکاک برقرار می‌کند...برادر جان هرشب به ناخن‌هایم نگاه می‌کنم و می‌بینم لای‌شان پر از شوخ است و یک هلالی رنگ خاکستری توک تک‌تک‌شان هویداست...دلیل‌اش را حتماً می‌دانی...توضیح واضحات از زیبایی خلاقانه‌اش و از مینیمالیسم‌اش می‌کاهد...

جناب آقای ...فار هرن...ی بنده اولین درسی که در زنده‌گی گرفتم این بود که در خانواده‌ی ما هیچ‌کس قبل انقلاب کتاب درسی نمی‌خواند...چون عکس فرح دیبا و ولی‌عهد و شاه مخلوع را در جای صفحات فهرست‌اش به جای امضای فیپا داغ خورده بود...پس ما از آن کتاب‌های بد بد که تاریخ شاهنشاهی هم داشتند نخوانده بودیم...جناب ...ی صفار ار...د بنده یکی از طرف‌داران پر و پا قرص شما هستم و به جان عزیزتان اگر چشم حاسدان دور باشد یک کتاب هم همین امسال در نمایش‌گاه کتاب آماده خواهم داشت...لطفاً از غرفهِ من ...ار به عمل آورید...
.
.
.
استاد قلی خیاط مخلصیم...بالاخره اگر من شما را وب‌لاگ‌نویس نکردم...این خط این هم باز خط...
قول می‌دهم تقلب نکنم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*
عکس ابدا تزیینی نی‌ست...تهمت‌های ناروا نزنید