بي تو              

Tuesday, September 23, 2008

م.م.م.مرسی

من که برای این‌که کشور گل و بلبل‌ام را خوب‌تر معرفی کنم دست به دامان ویکی‌پدیا می‌شوم.
اول می‌روم سراغ شعری که آن‌ها بدبختانه از ما سراغ دارند.
بعد می‌روم سواغ شهرهایی که بدبختانه آن‌ها از ما سراغ دارند.
بعد می‌روم سراغ خودم...
و خودم را فریاد می‌زند در یک لینک...
هرچند ناچیز...

اما می‌شناساند مرا اندکی یا بسی...

و او که خوب به یاد می‌آورد مرا با داستان‌ای یک‌خطی از دختری در پرسپولیس ؛ همین‌یکی دو ساله...من می‌گویم‌اش عزیز این من‌ام...این ماییم...ماییم مدفون به زیر خروارها خاک که می‌گویندمان نیستیم درش...بعد می‌گویم: خواننده‌ی نسل من خواننده‌ی نسل معترض من... این‌جا نگفته خوب...

له‌له‌له مرسی

بعد سر-ام را پایین می‌اندازم و می‌گویم‌اش آن دهه که دیدی و مدفون‌ایم درش...خواننده‌ام نوشته به زیر خط معوج خویش
?Writes the contrition and signs it by his blood..you see