بي تو              

Saturday, May 30, 2009

زاويه‌ي ديد

.


اين تصاويري‌كه گل‌چين‌شده از صحبت‌هاي كروبي در دوران رياست مجلس او مي‌بينيد...از همان سي‌دي‌ چارسال پيش اوست و به‌نظرم همان‌طور كه در تيترها آمده است حرف و عمل را نشان مي‌دهد و به‌درستي انتخاب شده است و چيز زيادي نمي‌گويد جز همان‌ها كه بايد باشد و هست...من تا دو سه روز پيش تبليغ انتخاباتي را بر خود حرام مي‌دانستم...و هنوز هم اصراري بر تبليغ ندارم اما اگر كسي از من بپرسد به كدام راي خواهي داد با تمام وجود از كروبي خواهم گفت...سي‌دي‌هاي او را كه از دوستان در ستاد انتخاباتي به‌دست‌ام مي‌رسانند، توزيع خواهم كرد و براي مخاطب پرسش‌ توضيح خواهم داد... به‌گمانم فعاليت خياباني ، من و دوست‌اي عزيز خيلي موثرتر از ستادهاي انتخاباتي بوده است...تبليغات خياباني ما به مراتب بيش‌تر و به‌تر از يك‌تعداد كارهاي فورماليته و مزخرف به‌اصطلاح سازمان‌دهي شده است...اين‌طور ، هيچ تعهدي مالي هم نخواهد بود...كه بخواهم به‌موازات خواسته‌هاي مادي شدت و قدرت بدهم به عقايدم...نه من به كروبي تعهدي مالي دارم و نه او به من...تنها از زاويه‌ي ديد خودم او را تشريح و تصوير مي‌كنم...اصراري هم ندارم استوره‌ي قلابي خاتمي را بر او منطبق كنم...چنان‌كه وقتي عوام را مي‌بينم وقتي با ريش مرتب و يك‌دست كروبي مواجه مي‌شوند و با لذت از بند انداختن چند تار موي در حق‌النساء-اش مي‌گويند،‌ با تمام وجود بر اين ذهنيت جاري مي‌خندم و به آن‌ها توضيح مي‌دهم كه بر چه جنبه‌هايي بايد دقيق شد...من حتي در داستان‌نويسي هم نويسنده‌اي شخصيت‌محور نيستم...
.
.
.
شما می توانید با در اختیار گذاشتن ایمیل و یا شماره تلفن خود , این امکان را به من بدهید تا بتوانم بطور مستقیم با شما ارتباط برقرار کنم