بي تو              

Friday, May 29, 2009

من به كروبي راي مي‌دهم

من به‌خاطر احترامي كه براي شهروندي خود قائل هستم

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر آن‌كه ديگر لفظ ننگين شهروند درجه يك و دو را نشنوم

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر اين‌كه ياد بگيريم چيزي را پشت گوش نيندازيم

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر تمام خاطراتي كه بايد يك‌يك‌شان را زنده كرد

من به كروبي راي مي‌دهم...

من براي روشن شدن تكليف اجساد برادران و خواهران اعدامي‌ام...

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر فهم جاي‌گاه صحيح و روشن مشاوره

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر احترام به كرامت واژه‌ي شفافيت

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر احترام به واژه‌ي انسانيت

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر تمام دروغ‌هايي كه شنيده‌ام

من به كروبي راي مي‌دهم...

من به خاطر احترام به خودم

من به كروبي راي مي‌دهم...

من نه به مشاوران‌اش...

من به كروبي راي مي‌دهم...

من تنها به بيانيه‌ي انساني حقوق شهروندي راي مي‌دهم

من به كروبي راي مي‌دهم...

من نه به مهدي كروبي

من به كروبي راي مي‌دهم...