بي تو              

Friday, May 29, 2009

من در شكست عاشقانه مي‌شكنم

من در شكست عاشقانه مي‌شكنم...من در عشق عاشق شكست مي‌شوم...

دوست دارم اين انتخابات را ، با همه خوب و بدي‌ش كه به‌نظرم خوبي‌ش بيش‌تر بود...دست‌كم براي خودم تا يادم، جدي بياورد كه پرسش‌هاي جدي‌تر و خواسته‌هاي اصولي‌تري هم داشته باشم...

دوست دارم وقتي اين انتخابات (براي من شيرين و شعورمند) تمام شود با هر نتيجه‌اي...
اگر احمدي‌نژاد شد يعني تلاش حتي آنان‌كه خودشان را در رنگ سبز خلاصه كردند بي‌فايده بود...اگر موسوي پيروز شود كه يعني برنامه‌ريزي در مملكت هنوز مفهوم‌‌اي نارس و گنگ است...و اگر كروبي راي بياورد، با كمي اميد به چشم‌انداز كم‌رنگ كروبي در مقوله فرهنگ با ياري دوستان فرهنگي و با شعور خودم...دوستان خوبي كه مي‌بينم چه عالي دلايل خودشان را براي پذيرش كروبي مي‌نويسند، به كمك همه‌ي آن‌ها برنامه‌ها و نكته‌هاي غافل‌مانده در نظام فرهنگي كشور خود را خواهيم نوشت و به دست تيم كروبي خواهيم سپرد...برنامه‌هاي جدي براي تئاتر ، موسيقي ، سينما ، فرهنگ‌سرا...كروبي اين اجازه را به من مي‌دهد تا جزئي‌تر و به كمك تاريخ و خاطرات به نظام‌نامه‌ها بينديشم...

اگر هم رضايي راي آورد...به قول فوت‌بالي‌ها به پديده‌ي جديد تبريك مي‌فرستم و مدتي به مرخصي ذهني مي‌روم...

اما پيش از همه‌ي اين‌ها عاشقانه‌نويسي‌هاي خود را دوباره از سر خواهم گرفت...گمان نكنيد تلخ شده‌ام...تازه جاني تازه براي رفتن يافته‌ام...

من در شكست عاشقانه مي‌شكنم...من در عشق ، معشوق را هم شكست مي‌‌دهم...