بي تو              

Tuesday, November 3, 2009

رقص شاطري در تحريريه‌ي يك‌شنبه‌ها

عاشقيت
كله كمبزه‌اي
نشاني كتاب‌خانه‌ي كنگره‌ي آمريكا: امين‌الدوله
سوته‌دلان
دل‌شده‌گان
كتاب‌خوان
مجيد جوب‌چي عشق خنزر پنزر
عشق خواب با روياي رت باتلر
غرق در گرماي بستر اسكارلت اوهارا
زن‌اي كه فحشاي كلمات داشت
در معماري فرج زيباي او ، فرعون قمي ، گل داوودي كاشت
اتصال رود وحشي نيل به درياچه‌ي بي‌پدر خزر
goodread
گودر ريد
لاس خشكه با كتاب
عطر خاك‌اره‌ از بوسه‌هاي داغ تيغه اره‌
خشكه-سرما در شب باراني
مماس بر كهولت آن سايه‌‌فروش ِقوزي
از تن آفتاب ، كه عصمت درخت هلو را مي‌گاييد ، عرق مي‌باريد
عطسه‌هاي فصلي برديا و آنفلوآنزاي خوكي داريوش‌شاه

ديدي نمي‌بينيم؟...
كو نگاه گنجور؟...
كو؟...
از چشم رنجور؟...

سو ندارد اين دودو زدن لا—به--لاي قفسه‌هاي غماز...
به عشوه‌هاي كمر خباز؟ ...

داستان پاورقي‌هاي مستعان
من عاشق ميم.ميم.عين هستم
عشق قفسه‌ي قصه‌هاي زنجيره‌اي
Dream
كيم كي.دوك
فيلم‌هاي كره‌اي
زبان‌ام لال : مقايسه‌ي وونگ كارواي با برگمان
آنفاركتوس شهرزاد در شب هزارم
ابتذال هزاره‌ي سوم
ابتذال نهادينه
bad guy
نمايش‌گاه كتاب
كتاب پرينتي را طلق و شيرازه مي‌اندازيم
من لنگ سوزن منگنه هستم
ميشائيل هانه‌كه‌ي عزيز عزيز عزيز
حضرت عالي‌جناب پيتر هانتكه
حال‌ام از روزهاي يك‌شنبه به‌هم خورد...
.
.
.
.
.
دكتر لابيرنت
فيليپ.كي.ديك
من كچلم تو مودار / من مي‌رينم تو وردار
عاشقيت در پاورقي

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* آلبوم Holy از گروه In Strict Confidence ( تكه اول و تكه دوم )