بي تو              

Saturday, April 7, 2007

Once upon a time Mr. Alireza was cannibal

در راستایِ نکته‌‌اي که نازنين ميم. نوشته است ديدم بد نيست واقعاً من «چس‌لاگ‌نويس» در هر زمينه‌اي ملانويس باشم. بد نخواهد شد.شد خواهد آيا ؟.

به زودي ازتک-تک وب‌لاگ‌ها سرقت خواهم كرد...دوست داشتيد با جست‌وجو در کليدواژه‌اي‌شان و يافتن اصل‌شان که شايد خودشان هم کپي از جایِ ديگرباشد و آن کپي هم مانند کارهایِ موريس ( مائوريتس ) اشر کون‌به‌کون و الي ماشاءالله تا ابد غيراورژينال و تو در تو باشد ، بنده را رسوا کنيد...خوش‌حال مي‌شوم...درهرحال پروژه‌یِ تازه اين‌روزهاي‌ام رومان‌اي‌ست که قرار است همه‌چيز آن سرقتي باشد( مطمئن باشيد اگر هم چاپ بشود اصلاً‌ منابع را بروز نمي‌دهم...چون حال مي‌کنم از دست‌ام شکايت کنند و رسوايي به‌بار آورم)...

پس با مواد بازيافتي حالا حالا ها کار دارم.. در روزهایِ آتي متنظر کف رفتن از وب‌لاگ‌تان باشيد... و البته دست‌کاري‌هایِ ناجوان‌مردانه و خبيث وب‌لاگ‌خوارانه.

« BTW = By The Way» ، خيلي خوش‌حال مي‌شوم يکي همين سوژه‌یِ‌ «رومان‌نويسي از داستان‌ها و رومان‌هایِ ديگر» را از من سرقت کند.

بيايم سرقت ادبي را نهادينه کنيم.

من که پايه‌ام... اگر هستي پس بزن قدش...زنده‌باد «پخته‌خواري»
.
.
.