بي تو              

Wednesday, February 20, 2008

كانديدای نسل برتر

5+1 ساله بودم که دوره‌ی آثار شریعتی را در کنار آثار مارکس شروع به خواندن کردم...از همان زمان متوجه مشابهت های بسیار این دو شدم...به قول ژاک دریدا در اثر درخشان ژان ژاک روسو «ژاک قدری» : کاش ایران به جای یک شریعتی یک نصفه مارکوزه‌ی رفوزه داشت که در خان‌گاه مدام ذکر هو هو سرمی‌داد...

5+2 ساله بودم که نویسنده‌گی به طورجدی را پی گرفتم...پیش‌تر در سنین 2 الی 3 ساله‌گی انواع و اقسام غزل‌ها و اشعار بندتنبانی می‌سرودم...

4+2+1+1‌ساله‌گی به دلیل تسلط بالای «دَرْک ِمَطْلَب» مفتخر به نشان «به دَرَک» شدم.

2-11 ساله‌گی در زمینه‌ی زبان شناسی بالینی مفتخر به دریافت درجه‌ی دکترین شدم...در همین سال برای نخستین بار به آکادمی نوبل در زمینه‌ی عرفان معرفی شدم...در این سال به دلایل سیاسی و فشار دولت‌های بی‌گانه بر تعلیق‌ فعالیت‌های هسته‌ای جایزه‌‌‌ام را به هاینریش بول دادند.

5×2 ساله‌گی در دانش‌گاه ماساچوست شعبه‌ی پارک‌سوار بیهقی برای تدريس « فقه کوانتوم » دعوت شدم. در همان سال به‌‌ سرخجه مبتلا شدم و از ادامه‌ی تدريس باز ماندم.

11ساله‌‌گی اولین کسی بودم که تئوری « ایران منهای شریعتی به‌علاوه‌ی گنجی» را بنیان نهادم...در همین سن برای نخستین‌بار موفق شدم طول موج رادیو زمانه را پیدا کنم.

1-13ساله‌گی خنده با چشمان بسته را سرلوحه‌ی زنده‌گی خود قرار دادم.