بي تو              

Sunday, March 2, 2008

come on in


اعظم علی را گذاشته ام و می نویسم...می نویسم که چه سان می توان تصاویر را به دقت راه داد بر روایت...می خواهم گوشهء دنجی بیابم تا دوباره و با دقت بوشنر را بخوانم...ببینم چه طور می شود که جانی دپ نازنینم چه طور در نقش اد وود حسرت اورسون ولز را می خورد که در 26 سالگی شهروند کین را ساخت...و او 30 ساله بود که لقب بدترین فیلم ساز تمام طول تاریخ لقب گرفت...اعظم علی به دادم می رسد...تصاویر را به کمکم می فرستد...
.
.
.
عادت بدی دارم که آغاز معرفی خودم بر ایرانی بودنم نیز تأکید می کنم...وبلاگی از طرفداران همینگوی ( ساکن امریکا و از عاشقان همینگوی پاریسی) پیدا کردم و برای او میل زدن و خودم را یک ایرانی معرفی کردم...و از او خواستم تا تمام مقالات و یادداشت های جنگ لفظی گرترود استاین و همینگوی را برایم بفرستد...آن پوزهای همینگوی به prose که استاین از او تقلید کرده و جواب های دندان شکن استاین راجع به dialog های همینگوی که تقلید از بانو بوده است...اما این ایرانی بودنم جواب مورد نیازم را به من داد...
عادت بدی ست که بدانی یک ایرانی هستی...