بي تو              

Wednesday, April 11, 2007


Sea shore / 0111 Band
.
.
.
ببوس و بگو

دو دسته پيش‌گو داريم:

يک دسته را به‌نام Futurist مي‌شناسيم که کاملاً ‌بر اساس علوم حدس و گمانه‌زني دارند... و دسته‌یِ ديگر را با نام Fortune-teller که بر اساس کف‌بيني و horoscope آينده و طالع شما را پيش‌‌پيش مي‌بينند...اما دسته‌یِ ديگري نيز بايد به اين‌ها افزود:
دسته‌اي که مبنایِ علمي (scientific ) دارند و آشتی ِ غريبي با کف‌بيني داده‌اند...مانند خط‌شناسي (handwriting analysis) و مورد جذاب‌اي که تازه‌گي مخترع‌ خلاق‌اي (بر وزن کلاش) يک مؤسسه تجاري بر مبنایِ ان راه‌انداخته است. Jilly Eddy از طريق‌ بوسه‌شناسي به تحليل شخصيت‌ مي‌پردازد. مشتريان وي در اين‌روش لب‌هایِ خود را مانند انگشتان که به stamp آغشته مي‌کنيم و بر کاغذ مي‌گذاريم ، به ماتيک آغشته کرده و بر رویِ کاغذي مخصوص بوسه مي‌زنند. اثري که ماتيک بر رویِ‌ کاغذ مي‌گذارد به‌نسبت درجه‌یِ رنگ ، خطوط و علامت‌هایِ خاص خود ، رفتار شخص مورد نظر در اين عشق‌ورزیِ شبيه‌سازي‌شده را بنا به ادعایِ «ادي» نمايان مي‌کند.
.
.
.
يکي از بزرگ‌ترين سرگرمي‌هایِ من خواندن داستان‌هایِ اس‌.ام.‌اس‌اي‌ شده‌ست...يک حس بي‌تفاوتي تصنعي... اتفاق داستاني در لايه‌هایِ ‌زيرين فرو رفتن...و اين وانمودي به بي‌اتفاقي...همه و همه محصول داستان‌هایِ ترجمه‌اي است و از ذات خود داستان مؤلف در آن‌ها خبري نيست...يک نمونه از همه خنده‌دارتر داستان زير بود...داستان(؟!)

(. . . )
شیفتگان امام زمان منتظر ظهورش در بهارند .
نویسنده : سحر آذروش