بي تو              

Saturday, April 14, 2007

ساقي بازهم مي بده نگو بسه هي بده
پيمونه‌هامُ نشمار جام پياپي بده

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب
ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب

اوني‌كه عمري ديوونه‌ش‌ام دل منُ بازي‌چه كرده
ببين چه كرده، ببين چه كرده

دل عاشق و بي‌قرارمُ با سنگ غم تكه تكه كرده
ببين چه كرده ، ببين چه كرده

اوني‌كه مثل جون دوس‌اش دارم دل منُ بازي‌چه كرده
ببين چه كرده، ببين چه كرده

دل عاشق و سر بزيرمُ با سنگ غم تكه تكه كرده
ببين چه كرده ، ببين چه كرده

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب
ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب


ساقي بازم مي بده نگو بسه هي بده
پيمونه‌ها رو نشمار جام پياپي بده

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

كار من از يه پيک دو پيک گذشته
ساقي خراب‌ام بكن
برس به داد اين دل شكسته
غرق شراب‌ام بكن

ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب
ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب

ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب
ساقي فدات‌ام امشب برس به دادم امشب
.
.
.
اين سايت ديگران هم عجب لينک‌هایِ محشري در سايت‌اش مي‌گذارد...به‌اندازه‌یِ هزارتا هفتان مي‌ارزد...من يکي را که معتاد خودش کرده‌است...و برایِ اين‌که گم‌اش نکنم نشاني‌اش را اين بغل افزودم...

يکي از جذاب‌ترين لينک‌ها مربوط مي‌شود به عشق من...يعني شب‌هایِ معروفه‌یِ آقای ِ خوش‌عکس...بخوانيد و از شب افغانستان‌اش لذت تام و تمام ببريد.

دست‌مريزاد خانوم خليقي.