بي تو              

Thursday, April 19, 2007

گه‌گاه دوستان‌اي با پيک از من مي‌خواهند ، نشانی ِمستقيم‌تر برای ِارتباط بدهم...نشانی ِ من كه بيش‌تر با آن ارتباط دارم آي.دی ِ Paltalk است...كه آن‌را به آينه بغل وب‌لاگ اضافه مي‌كنم...علت استفاده‌ی ِزياد من از اين مسنجر به‌خاطر دوستان خارج از ايران است و صدای ِ رساتر آن...لطفاً ‌اگر پي‌گام‌اي به اين آي‌.دي مي‌دهيد با مشخصات باشد چون از پاسخ معذور خواهم بود. سپاس‌گزارم.
اين اطلاعات را هم تنها به اين‌دليل علني آوردم تا گوشي هم به دوستان ويژه‌اي داده باشم كه چند روزي به‌شدت بنده و محتويات نوشته‌هاي‌ام را تحت تدابير شديد امنيتي گرفته‌اند... باشد تا ايشان نيز كمي از كنج‌كاوي سيرآب شوند.
بنده نه عضو كلاب‌اي خاص هستم و نه ازعالم سياست دل ِ‌خوشي دارم...اگرچه دوستان خوب ِ به‌شدت سياسي هم دارم و گه‌گاه با من مشورت هم مي‌كنند...كه البته بيش‌تر اوقات نظرات‌ام به درد ايشان نمي‌خورد...چه‌راكه آن‌قدر در سليقه و تحليل خاص هستم كه گمان نكنم كسي با من زياد بجوشد...از رفيق‌بازي هم دوري مي‌كنم چون فرديت خود را بسيار دوست دارم و از اين‌كه بابت رفاقت كمي كوتاه‌اي كنم وسليقه‌ام را زير پا بگذارم هراس دارم. پس دوستان من نيز بسيار محدودند و كم‌تر كسي را به دنيایِ ذهنی ِ خويش راه مي‌دهم...زنده‌گی ِشخصي‌ام كه ديگر جای ِ خود دارد و با خودم به گور خواهم برد...

از دوستان‌اي هم كه نظرات خود را هم‌چنان با آي‌دي‌ و پيک‌ها به دست‌ام مي‌رسانند... بسيار سپاس‌مند-ام...احتياط و برخورد خصوصي‌تان را خوب مي‌فهم‌ام و به آن‌ها احترام مي‌گذارم...و اين چينه‌دان ( comment) را هم كه نمي‌بندم تنها برای ِ مسافران عبوري و يا واگويه‌های ِ بازترشما باز گذاشته‌ام و بس...باز هم سپاس‌گزارم.